zoekmachine

Aangepast zoeken

donderdag 21 juni 2012

Een eigen weblog maken

weblog maken
hoe moet je een eigen weblog maken? de meeste mensen die een eigen weblog maken zitten vaak met de vraag hoe ze een eigen weblog moeten maken. nu is een eigen weblog maken niet zo heel erg moeilijk. je kunt om een eigen weblog te gaan maken naar bijvoorbeeld blogger.com gaan, hier kun je je eigen weblog maken. en als je je eigen weblog hebt gemaakt dan moet je dit vullen met content zodat jou eigen weblog die je hebt gemaakt ook vindbaar is in google.

En hier komt het grote probleem van mensen die een eigen weblog maken om de hoek kijken, gevonden worden in Google. eigenaren van een eigen weblog vinden dit heel erg moeilijk omdat er zo veel "eigen weblogs" zijn, dus hoe kan jou eigen weblog nou gevonden worden in Google met zoveel concurrentie?

Nou eigenlijk is dit artikel over een eigen weblog maken een experiment van mij, ik wil graag dat dit artikel over een eigen weblog maken hoog in Google komt. Als jij de lezer dit artikel over een eigen weblog maken gevonden hebt op het zoekwoord: weblog, weblog maken of eigen weblog dan is mijn doel geslaagd.

Nu vraag je je af waarom ik dit aan jou vertel... nou eigenlijk is dit heel simpel, als je mijn artikel een eigen weblog maken goed leest dan zal het jou ongetwijfeld zijn opgevallen hoe vaak  het woord en vooral de zinnen weblog, eigen weblog en een eigen weblog maken zijn gevallen, nou dit is dus eigenlijk het geheim om goed te kunnen 'scoren' in Google, een artikel schrijven die vaak de woorden waar jij op gevonden wilt worden in het artikel heeft. en vooral de longtale woorden. dus als voorbeeld en om het af te leren, weblog, eigen weblog maken, weblog maken en eigen weblog. dit zijn in mijn artikel de woorden waar ik graag op gevonden wil worden, en als jij dus met het woord of woorden weblog, eigen weblog, weblog maken of eigen weblog maken gezocht hebt in Google dan is mijn proef geslaagd.

En ik hoop dat jij ook wat van mijn proef hebt opgestoken.
Laat vooral een berichtje achter over hoe je mijn proef over goed scoren in Google vond. en om het nog 1x af te leren :-) weblog, eigen weblog , eigen weblog maken en weblog maken.

Heel veel succes voor de rest en ik spreek je een andere keer weer.

3 opmerkingen:

  1. even een update aangaande mijn experiment over een eigen weblog maken, ik sta op moment van schrijven met het zoekwoord eigen blog maken op pagina 3 van Google, op plekje 24, en dit artikel over een eigen weblog maken is gemaakt 40 minuten geleden. niet slecht al zeg ik het zelf :-).

    ik zou graag nog een aantal reacties van jullie willen horen omtrent mijn experiment over een eigen weblog maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een sprekend stukje maken over vakantie egypte is zonder twijfel zeker niet gemakkelijk echter ik moet zeggen dat het u goed is gelukt, goed gedaan!
    Feel free to surf my web site :: Bas KiliƧ @ vakantieegypte.info

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mag de opmerking ook een vraag zijn? wij willen ons huis in frankrijk gaan verkopen en daarom hebben we besloten om een blog te maken. iets over de geschiedenis van t huis de omgeving etc, etc, maar wat zal nu een blikvanger zijn op google? Huis te koop frankrijk zie je al zoveel staan.heb je een tip misschien?

    BeantwoordenVerwijderen

InfoNu.nl - Artikelen van Infoteur Ray14125 Headline Animator