zoekmachine

Aangepast zoeken

vrijdag 29 mei 2009

vrijheid van meningsuiting

Mark rutte zegt vrijheid van meningsuiting is goed.
je mag best van de holocaust zeggen dat die niet bestaan heeft. en dus zou je ook tegen een agent mogen zeggen dat hij een homo is.
vrijheid van meningsuiting is erg belangrijk, als die er namelijk niet is dan komt een land als nederland in een soort van dictatuur, en dat lijkt me niet gezond.
en wat is er erg aan dat je zegt dat de holocaust niet heft bestaan?
tuurlijk weet ik ook dat het wel heeft bestaan maar als iemand vind dat die niet heeft bestaan, wie doet hij daar kwaad mee? iemand vermoorden lijkt me toch wel iets erger. en als je een agent nu uitscheld dat hij homo is, dan is dit een belediging van ambtenaar in functie en krijg je een boete. ik vind dat dat niet terecht is. want wie doe ik hier kwaad mee? de agent? mensen worden ook voor alles en nog wat uitgemaakt, maar als je er mee naar het politie buro gaat dan wordt daar helemaal niets mee gedaan, dus waarom bij een agent dan wel? en als iemand dus de holocaust wilt ontkennen, prima, ik kan er niet wakker van liggen, hij of zij zet zich zelf voor schut, want iedereen weet dat het waar is.
dus mijn menig is dat iedereen inderdaad alles zou moeten kunnen zeggen en de rest van nederland bepaald zelf wel of die iemand gelijk heeft. kijk gewoon maar eens naar geert wilders, die kraamt ook allerlei onzin te pas en ontepas uit en daar wordt niets over gezegd.
dus als je niet wilt dat nederland in een dictatuur veranderd zou je het wel eens moeten zijn met mark rutte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

InfoNu.nl - Artikelen van Infoteur Ray14125 Headline Animator