zoekmachine

Aangepast zoeken

woensdag 10 juni 2009

geld verdienen met schrijven

geld verdienen met schrijven op internet.
wie wil nou niet geld verdienen met het schrijven van artikelen op internet.
nou dat kan zeker.
als je als hobby schrijven hebt, dan kun je dat ten gelde maken. deze site is een grote speler op deze markt en dus ook makkelijk voor jou om er geld mee te gaan verdienen.
het enigste wat je moet doen is je aanmelden bij deze site en dan gaan schrijven over je eigen interesses, en het voordeel van deze site is ook dat alles wat je schrijft dit onder de wet van schrijvers valt. dus het artikel is beschermt en mensen kunnen het dus daardoor niet zomaar knippen en plakken in hun eigen site, maar alleen maar lezen. dus als je dit leuk lijkt dan zou ik zeker een kijkje op deze site nemen. ik heb bijvoorbeeld nu ik 2 1/2 maand bezig ben met dit toch 42,50 euro verdiend. niet slecht toch?

laat ook eens berichtje achter op mijn blog.

2 opmerkingen:

  1. Je, je kan inderdaad geld verdienen met het schrijven van artikelen op infonu. Omdat ik de site een beetje ingewikkeld in mekaar vond steken, heb ik me aangemeld op Leerwiki (www.leerwiki.nl) en InfoYo voor het schrijven van artikelen. Tevens is het schrijven van artikelen een uitstekende manier voor het werven van extra bezoekers voor je website. Als mensen je artikelen lezen en een reactie achterlaten dan komt je artikel snel hoger in Google (hogere positie) met als gevolg dat je artikel(en) veel meer bezoekers krijgt. Dit noemen we 'article marketing'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dat info nu niet ingewikkeld in elkaar zit hoor. vind het ook een goed ding dat mensen je artikelen niet kunnen knippen en plakken. dat kan geloof ik bij de andere site's wel. maar het is inderdaad een leuke bezigheid. bedankt voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen

InfoNu.nl - Artikelen van Infoteur Ray14125 Headline Animator